[gclUB-info] New blog post at gclub.ub.es

Lluisa Nunez lluisanunezaub.edu
Div Oct 28 13:04:45 CEST 2005

Xavi, quan tinguis una estona hauria de parlar amb
tu de la instal·lació del tikiwiki de multimedia,
no vull fer treballar el Vicente en temes que no
són exactament del servidor, però estem tenint
tants problemes els meus alumnes i jo, que estic
per buscar allotjament en algun altre wiki. La
meva sospita és que alguna cosa no està bé en la
instal·lació des de l'inici, algun problema gros
hi ha amb permisos i amb sessions d'usuari, però
el cas és que normalment va, i de cop comencen a
sortir errors al guardar una pàgina, i aquella
pàgina ja queda maleida. Ara mateix li passa a la
pàgina principal MultiMedia. No la puc editar.
Per altra banda, com que la documentació a
tikiwiki.org no es troba, no sé on més buscar ajuda.