[gclUB-info] Re: Per rebre més informació sobre els cursos previstos per l'any 2006

Dij Oct 20 18:47:19 CEST 2005

Hola:

Per un problema amb el meu ordinador i correu-e antic no havia vist els
missatges que havíeu enviat a l'octubre a la llista.  Ja estan
solucionades ambdues coses (i fins i tot escric des de la nova versió
d'Ubuntu Linux - cada cop m'agrada més - amb correu-e compartit amb la
partició de M$ Windows!).

Eli, dubto que poguem oferir cursos del gclub en dissabtes (algú sap si
és possible que ens deixin la sala del pavelló rosa per muntar cursos en
dissabtes matí i/o tarda?). De totes formes, encara no ha sortit la
convocatòria a la qual volem presentar el projecte de cursos nostres de
programari lliure per a l'any que ve. La informació la anirem
actualitzant a:
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=gclUB.Projecte.01.Cursos

Però som molt poquets, per ara, promovent-ho. Eli, si t'interessa,
t'animem a fer un cop de mà en el tema dels cursos (així segur que és
més fàcil que es pugui muntar  un que creguis interessant i
possible/factible, de tema, dies i hores, etc.). Escriure-me (com a
coordinador del projecte de Cursos) si és el cas :-)

L'altre cosa són els cursos en que els gclUB col·labora amb l'Infoespai
(per ara; i/o altres entitats, potencialment en el futur). Se'n faran
més, i en dissabte també, en novembre. Es pot veure la informació
actualitzada a través de:
http://moviments.net/cursos

Espero haver respost la teva pregunta.

Fins aviat,

Benvolguts

Moltes gràcies per aquesta iniciativa. Jo la desconeixia fins avui.
Si el teniu en ment m'agradaria saber el programa de cursos del 2006.
I sobretot si teniu previst de fer-los els dissabtes al matí ( com en alguns
casos ).

Bé moltes gràcies, ja em direu alguna cosa.
Fins aviat

Eli

xavier.depedroaub.edu
Grup pel Coneixement lliure a la UB http://gclub.ub.es