[gclUB-info] Temes

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Dij Oct 20 09:19:24 CEST 2005

Hola bon dia a tothom.
Us informo d'alguns temes que tenim entre mans:

1) Projecte PFC: Com ja sabeu tenim un projecte PFC en marxa amb en Vicente. J.
Ruiz com a tutor. Segons em va comentar per mail l'altre dia l'estudiant que té
assignat el projecte ja ha començat a treballar en el tema.

2) Bústia de correu pel GCLUB: Aquest matí he parlat amb l'Esther Martra per
aconseguir una bústia pel correu en AT. M'ha dit que ja sabia que existiem com a
associació i que s'encarregarà del tema, però que en principi no hi ha problema.
Li he demanat que quan estigui enllestit m'avisi.

3) Tema propera reunió: Ja he reservat la sala petita, aquí al pavelló rosa, per
la propera reunió del dimecres 16/11 a les 13h.

Vinga, ens veiem.

A reveure.

Antonio Piedras Morente
Telèfon: 93 40 34614
Àrea de Tecnologies
Edifici Pavelló Rosa (Recinte de la Maternitat). Planta 1
Travessera les Corts, 131-159. 08028 Barcelona