[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

xaviausers.ourproject.org xaviausers.ourproject.org
Dme Oct 19 19:28:22 CEST 2005

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: GNU/Linux

New topic: GUI per a Fortran 90 en Linux?
Autor: Xavi
Títol: GUI per a Fortran 90 en Linux?
Data: Dc 19 de Oct, 2005 [19:28]
http://gclub.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=6&comments_parentId=173
Missatge:

Hola companys/es:

Resulta que per la tesi doctoral vaig fer un model numèric de càclculs de balanços d'oxigen, en llenguatge fortran 90, amb Developer Studio (Digital Visual Fortran, es deia llavors, però em sona que ha canviat de casa comercial el producte, etc, etc, etc). I a part que es soft. propietari. aquest editor visual de programació, etc.

Algú sap si hi ha algun editor visual de programes en fortran que serveixi per fortran 90?
He vist que hi ha un paquet de debian per gfortran-4.0: "The GNU Fortran 95 compiler"
Però mai he compilat fortran des de linia de comandes, i no sé com ho haria de fer, en tot cas, per al codi que ja vaig fer....

Algú que em pugui donar alguna pista?
(de GUI o de com compilar manualment amb aquest gfortran4-0)

Xavi

P.D: Resulta a més que estem a punt de col·laborar amb un altre grup d'investigació a l'estranger que estaria interessat en el codi per adaptar-lo per als seus ecosistemes per un projecte que estan demanant, i em faria haver de dir-los que vagin pensnt de compar-se llicència de Micro$$oft nosequé o similar per compilar el meu programa... o la seva versió modificada...