[gclUB-info] Servidor pavello rosa

MARC GARCIA SANCHEZ marcgarciaaub.edu
Dil Oct 17 19:08:42 CEST 2005

Jo he tentejat a la Montse Bachs i si fos per ella hagués acceptat posar-lo amb
els servidors de l'Àrea de Tecnologies que hi ha a Plaça Universitat, però ella
està obligada a passar el filtre de la Montse Martinez i aquesta li ha respost:

>"Si estan interessats a que els fem el hosting del seu equip a Tecnologies,
>aixó es fa des del Pavelló Rosa i no ha Plaça Universitat.  Si tenen clar en
>quines condicions volen deixar l'equip i per què, podríem comentar-ho amb
>Sistemes.
>
>Si el que necessiten és un espai tancat, que ho demanin a la Facultat. "

Lo dolent del CIUB és que està físicament lluny dels que seran administradors.