[gclUB-info] Servidor pavello rosa

rsadorri7 rsadorri7aetis.ub.edu
Diu Oct 16 18:57:44 CEST 2005

rsadorri7 wrote:

> Hola,
>    us volia comentar que el servidor q hi havia al pavelló rosa ja
> torna a estar operatiu, bé, m'explico, ja té instal.lat una debian
> sarge (l'estable) juntament amb el apache2+php+mysql, vaja llest per
> si es vol posar el tikiwiki o algun altre similar. Una cosa, i he
> posat una imatge del kernel ja compilada per la gent de debian, és a
> dir, no he compilat una imatge pròpia per al pc (a la llarga ve a ser
> el mateix) però no he aconseguit q amb akest kernel funcioni l'apagat
> automàtic al fer un shutdown (suposo q es cosa de l'acpi), si algú sap
> [...]
Hola de nou a tothom,
    segurament ja em faci pesat amb el tema del servidor, però és q no
m'agradaria q es quedés amb mi, ja que no era aquesta la finalitat amb
la que vaig encarregar-me de fer neteja i posar-li una debian, sinó que
la idea q en tenia era fer això per buscar-li una utilitat.
    Ara per ara, la situació sembla q esta encallada, ja que al pavelló
rosa no l'esperen (segons un mail d'en Marc GS del 27/07/05), però
sembla ser que a l'hotel d'associacions tampoc el podrem posar, segons
he pogut parlar amb el mikel en alguna ocasió. Així doncs, agraïria si
algú se li ocurreix on el podriem dur, ja que ara per ara el tinc parat,
omplint-se de pols, i ocupant un espai de la meva habitació, q ja es
prou petita. O bé, si no es vol, el podriem donar a alguna associació (o
similar), però això ja no és decissió meva ni molt menys.

Salutacions,
Ramon