Re: [gclUB-info] què us sembla aquesta campanya...??

Ignasi Tura ignasi.turaagmail.com
Dil Oct 3 16:58:55 CEST 2005

Per la meva experiència, quan han sortit aquest tipus d'arguments, a
pàgines com les de Slashdot més aviat se'n en foten, per lo
especialment bocamolls que són els de Microsoft.

Després de bastants anys d'atrocitats i mala imatge, com a **fets**,
jo accepto que Windows 2000 va bastant bé, p.e. :) Lo demés poden ser
perfectament interpretacions esbiaixades.

Per a mi, a Microsoft li ha passat com a lo del conte d'en Joan i el
llop. Fins que no tornin a creure-se'ls...

Que vagi bé,

I.