[gclUB-info] grup afí: "carpetiki" (pmid05-UB)

Xavier de Pedro Puente xavier.depedroaub.edu
Dma Nov 29 17:35:52 CET 2005

Hola a tothom:

Seguint les normes que jo mateix vaig ajudar a crear, ara em toca a mi
passar pel tub i presentar la sol·licitud  de creació de web afí i
llista (que jo mateix hauré de fer  quan tingui una estona :-), tal i
com vam posar a:
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=gclUB.Projecte.02.Eines_TIC_per_a_grups_afins

Participo en varios grups d'innovació docent de la UB, a través dels
quals ens han finançat alguns projectes. Ara demano per un d'ells, que
hem anomenat "Carpetiki"

* objectius del grup:
Provar l'eina de la carpeta d'aprenentatge en suport TIC per facilitar
l'aprenentatge i avaluació de l'alumnat en assignatures amb avaluació
continua.

* projectes concrets que es volen dur a terme.
Disseny i experimentació docent i avaluativa amb "Carpetes
d'aprenentatge" en suport TIC i amb programari lliure, que tenim
intenció de fer sobre plataforma Tiki CMS/groupware, a més.

* calendari previst de treball (tentatiu, ni que sigui)
Oct-Des'05: inici del projecte, reunions de disseny, etc.
Gen-Juny'06: configuració base per fer servir el tiki com a entorn per
carpeta d'aprenentatge, prova pilot amb una assignatura, i disseny de la
eina específica per facilitar la feina.
Juny-Des'04: Apliació en altres assignatures, acabar de perfilar l'eina.
Informe final.

* Número de persones membres del col·lectiu
7 professors de la UB, de vàries carreres. (entre els quals estem la
Lluïsa i jo, del gclUB)

---

Fins aviat,

Xavi