[gclUB-info] reunió cancelada i temes pendents

Dme Nov 16 10:41:39 CET 2005

Veient el poc quorum que hi ha per a la reunió, i olorant que podia ser
com la reunió pasada, en que vam ser 2 persones a la reunió només,
millor cancelar-la.
Si no hi ha cap cosa urgent abans, proposo que la fem un cop hagi sortit
la convocatòria FTIC per lo dels cursos.

Recordo el que estava previst per a la reunió d'avui:
(tret de: http://gclub.ub.es/ProperaReunio )
Temes a parlar:

   1. *Aprovació de l'acta de la reunió anterior*
      ReuniO051019
      <http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=ReuniO051019>
   2. *Informacions vàries*
         1. ...
   3. *Estat de la qüestió d'acords o qüestions prèvies*
         1. Reunió amb el rector
         2. CDs
         3. Projectes de Fi de Carrera (PFC)
         4. Cursos FTIC
         5. Demanar bústia social del gclUB al Pavello Rosa (ho mirava
            l'Antonio)
         6. Hotel d'Associacions: se n'encarregava de sol·licitar-ho la
            Lourdes.
         7. Traduccions: Pendent de parlar amb el SLC: ho mirava en Jordi
   4. *Altres*
         1. ...
   5. *Data i temes de propera reunió*

Informo que del punt 2, CD, encara el tema el tenim aturat. Ja s'ha
arreglat la duplicadora (+ grabadora de caràtules) de l'Infoespai. Falta
només actualitzar els programes del CD a les darreres versions.

Del tema cursos, hi ha un noi de Belles Arts interessat en muntar també
un sobre Blender.

De la resta, jo no en sé res.

Fins aviat,

Xavier

En/na ANTONIO PIEDRAS MORENTE ha escrit: