Re: [gclUB-info] Participa com a professorat - Curs de gràfics vectorials

Dme Nov 16 10:18:27 CET 2005

Hola Francesc,

Benvingut a aquesta llista, i personalment, em sembla molt bé la teva
proposta!

Com a coordinador del projecte de Cursos del gclub, t'animo a que
vinguis a la reunió que farem més endavant específica del projecte de
cursos del gclub.
Per cert, confirmo que encara no ha sortit la convocatoria FTIC del
DURSI (l'any passat per aquestes dates ja havia sortit...)

Fins aviat,

Xavier

En/na f.dorcaafilnet.es ha escrit: