[gclUB-info] Resarva d'aula

Jordi Guilleumes jordi.guilleumesaub.edu
Div Maig 20 10:05:55 CEST 2005

Hola

Ja me n'encarrego jo, de l'aula: 27/5/2005, de 13 a 15h

Per cert, Xavier i Octavi, haurieu de passar per "ca la Margarita" per
signar-li uns papers. Es tracta dels ditxosos estatuts: vaig haver de
reimprimir-los i, després de fer múltiples ajustaments, la primera
pàgina amb les vostres signatures s'ha de tornar a lliurar. Les altres
no calen.

Ja sols falta això per matar el tema estatuts!!

Ànims. Feu-ho "asap" i quan ho tingueu, m'ho envieu per correu intern a
Comunicació (Ed. Històric, pati de ciències, 1er pis).

Salut

  Jordi.

Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: jordi.guilleumes.vcf
Tipus: text/x-vcard
volum: 202 bytes
Desc: no disponible