[gclUB-info] Re: Re: [Llista del gclUB] Reunió Manel Loodsveldt

Xavi de Pedro xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Maig 19 09:28:30 CEST 2005

Ignasi, ens veiem allà (ja m'hi fixaré a la carpeta :-). Jo portaré
camisa verda fosca (màniga llarga), sota un impermeable balu fosc amb el
coll groc, i motxilla gran a l'esquena (vaig en moto)

Per cert, millor que ens acostumem a anar escrivint-nos per la nova
llista gclUB-infoalists.ourproject.org, doncs la vella de vegades no
funciona i no ens assabentem de missatges urgents com aquestes, etc.

Fins aviat,

Xavi