[gclUB-info] NIF, signatures i Tiki 1.9.0

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dis Maig 14 16:21:30 CEST 2005

Hola Jordi,

Per tenir NIF cal estar enregistrats a alguna administració pública
(departament de justícia) com a entitat (associació, en el nostre cas).
La Dolors Rencaño es qui ens pot dir això, suposo.

Per la signatura, tu dirás, Jordi. Si cal que passi per algun lloc algun
dia de camí a la facultat, diga-m'ho i així ho faré, si cal.

Per cert, informo que tinc intenció d'actualitzar la web a la darrera
versió estable del Tiki (la 1.9.0), que va sortir finalment alliberada
fa poques setmanes, després de més d'un any de canvis, errors corregits,
noves funcionalitats (entre elles un Full de càlcul i generador de
gràfics!), etc.
http://tikiwiki.org/tiki-index.php?page=ReleaseNotes190

Fins aviat,

Xavi

P.D. Encara envio aquest missatge a les dues llistes
(vella=llistaagclub.ub.es, nova=gclub-infoalists.ourproject.org).
L'altre missatge de prova jo només el vaig rebre per la llista nova...
Si algú rep aquest missatge només per la llista vella, cal hi vagi a la
llista nova a apuntar-se manualment:

En/na Jordi Guilleumes ha escrit:

--