[gclUB-info] acta reunio previa, i pendents

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Dma Jun 28 19:47:19 CEST 2005

Hola a tots i a totes. Xavi la teva proposta de que sigui una persona diferent
la que agafi l'acta en cada reunió em sembla correcta, ja que així no s'ha
d'encarregar sempre el mateix (en Jordi) d'una feina no gens creativa però
necessaria.

Ens veiem demà a la reunió de mates per parlar dels projectes fi de carrera.

A reveure.

PD: el tema de rebre el mateix correu més d'una vegada fa un parell de dies que
passa i sembla ser que és algun problema amb el mail de la UB.

Antonio Piedras Morente