[gclUB-info] grups afins

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dma Jun 28 13:22:33 CEST 2005

Hola Lluïsa:

Per mi ok :-)

Us sembla que a partir d'ara decidim l'aprovació d'aquestes eines TIC
per agrups afins en la següent reunió presencial des que s'ha enviat la
informació a la llista?

De totes formes, Lluïsa, us queda del punt 5 en endavant no?
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=gclUB.Projecte.02.Eines_TIC_per_a_grups_afins

I del punt 2, crea tu mateixa una pàgina on la gent pugui afegir la
informació aquesta del seu col·lectiu... i posa-la en la categoria Eines
TIC grups afins
<http://gclub.ourproject.org/tiki-browse_categories.php?parentId=15>,
com a mínim! (Així tenim actualitzada per web la informació dels grups
afins del gclub a qui oferim llista i/o web basada en Tiki, etc.... :-)

Xavi

P.D: Per cert, Lluisa, diga'm si reps aquest correu-e dos cops, que
estic fent una prova amb la configuració del mailman.

En/na Lluisa Nunez ha escrit:

--

Xavier de Pedro Puente