[gclUB-info] papers dept. justicia

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dil Jun 20 10:39:08 CEST 2005

Hola a tothom:

Fa uns 10 dies em va trucar la Dolors Rencaño (per error, es pensava que
trucava al Jordi), dient a on havia d'enviar els papers ja resolts, etc.
Li vaig dir que al pavelló rosa (a l'adreça que consta als estatuts, etc.)

La gent del pavelló Rosa estigueu alerta que no estigui perduda la carta
quan arribi (si no ha arribat ja). No vaig caure la setmana passada
d'enviar aquest breu avís... Amb aquests papers s'ha de demanar el NIF.

xavidpabio.ub.es // xavier.depedroaub.edu
http://gclub.ub.es - Grup pel Coneixement lliure a la UB (gclub)
http://uniwiki.ourproject.org - Projecte UniWiki d'innovació docent