[gclUB-info] Projectes final de carrera

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Dil Jun 20 08:33:35 CEST 2005

Bon dia a tots i a totes. Em comunica en Juan Carlos Naranjo, cap d'estudis
d'ETIS, que es farà una reunió per parlar dels projectes final de carrera el
proper 29 de juny a les 12h, i em diu que podem assistir-hi per parlar del tema,
i hem quedat davant la porta de la secretaria de matemàtiques.
Jo assistiré, si no em surt cap problema, algu/na més pot venir?

Fins aviat.

Antonio Piedras Morente
Telèfon: 93 40 34614
Àrea de Tecnologies
Edifici Pavelló Rosa (Recinte de la Maternitat). Planta 1
Travessera les Corts, 131-159. 08028 Barcelona