[gclUB-info] planes de projectes canviades

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jun 9 12:48:32 CEST 2005

Hola a tothom:

He fet un amica de reordenació de les planes wiki de projectes,
reanomenades per poder enllaçar el contingut fàcilment des de la plana
principal, afegit alguna plananova, enfunció del que havíem dit a la
última reunió, etc.
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=Projectes+del+gclUB

Aviso per si no trobeu alguna plana de projecte a partir d'algun enllaç
antic que tinguéssiu al correu-e, etc.

Ja direu si hi ha comentaris, etc. Jo quan tinc temps vaig fent alguns
canvis, intentant millorar l'estructura i operativitat de la web, però
potser la faig m´s complicada, etc. Si cal en parlem proper dia en
persona, o per llista, etc. Molts dels canvis de noms han estat per
poder enllaçar dinàmiacment noms i continguts  amb els plugins
TITLESEARCH i INCLUDE (per als que ja esteu ina mica introduïts en el
tiki.. :-)

Fins aviat,

xavidpabio.ub.es // xavier.depedroaub.edu
http://gclub.ub.es - Grup pel Coneixement lliure a la UB (gclub)
http://uniwiki.ourproject.org - Projecte UniWiki d'innovació docent