[gclUB-info] com fer-se soci del gclub, i Projecte eines TIC grups afins

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jun 9 10:21:23 CEST 2005

Hola a tothom:

Ahir, vaig informar ja als del BioLUG, dels passos que havien de fer per
fer servir les eines tic que els podiem oferir des del glcub, etc. (en
la línia del que vaig envciar fa una setmana, que ningú ha opinat en
contra o modificat res)
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=gclUB.Projecte.Eines+TIC+per+a+grups+afins

Avui m'ha escrit l'Oscar (ali3n a la web)  demanat-me que què ha de fer
per fer-se soci del gclub.

Algú té per la ma el procés que havíem dit per fer-se soci: cal pagar
alguna qutoa inicial, com havíem fet molts volutàriament?
(cinc euros, si no recordo malament)

xavidpabio.ub.es // xavier.depedroaub.edu
http://gclub.ub.es - Grup pel Coneixement lliure a la UB (gclub)
http://uniwiki.ourproject.org - Projecte UniWiki d'innovació docent