[gclUB-info] reunió amb rector? acta?

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jun 9 10:11:22 CEST 2005

Acta:
Jordi, si treballes contra (=fent servir) wiki, l'altre gent podem
aportar informació que falti (o per que no l'hagis apuntat, o per que no
ho hagis fet encara, i dones opció a fer-la col·laborativament! :-)

OOo i Tiki:
La manera més fàcil i interessant (via TikiDav) està explicada aquí, a
la web del Javier Reyes:
http://www.escire.com/ (video tutorials, informació, arxius sobre
TikiDav 0.2)

Però TikiDav requereix que s'instal·li en el servidor, i jo encara no
puc posar-m'hi (he d'acabar de corregir uns treballs d'alumnes que em
porten de cul).Si algú pot/vol, que s'enregistri a op.o i ho instal·li
:-) (millor si som més d'un admin del lloc web..., com abans amb el Marc)

L'altre manera, per sortir del pas, és amb el filtre XSLT que hi ha
explicat a:
http://tikiwiki.org/tiki-index.php?page=OpenOffice2Tiki,es
http://tikiwiki.org/tiki-download_wiki_attachment.php?attId=379
http://tikiwiki.org/tiki-download_wiki_attachment.php?attId=380