[gclUB-info] reunió amb rector? acta?

Jordi Guilleumes jordi.guilleumesaub.edu
Dme Jun 8 11:32:52 CEST 2005

La reunió amb el rector està sol·licitada. Vaig parlar amb la secre i em
va demanar que l'enviés per correu-e, però que van molt de bòlit. Vaig
fer-ho i cada dia miro per si hi ha resposta. Per el moment res de res.
Suposo que haurà de ser després que prengui possessió (demà dijous 9/5).
A mi em constava que l'havia de demanar jo, però si tu, Margarita, tens
contactes, potser podries agilitar-ho.

Pel que fa a l'acta, està a mitges: la vaig fent mica a mica... Potser
l'aniré penjant de mica en mica.

Pel que fà als pluggins per a OpenOfice per poder escriure directament
al wiki, Xavi, ens els podries fer arribar?

Fins ara.

   Jordi Guilleumes.

PD- Avui al CCCB, 17h Stallman i Jorge Portell.

En/na Xavier de Pedro Puente ha escrit:

> Com está el tema de la reunió amb el rector?
> Acabo de veure apuntat en la meva mini-acta que t'encarregaves tu de
> preguntar-ho, Margarita (corregeix-ho si m'equivoco, si us plau)
>
> I l'acta de la passada reunió?
>
> Fins aviat,
>
> Xavi

Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: jordi.guilleumes.vcf
Tipus: text/x-vcard
volum: 202 bytes
Desc: no disponible