[gclUB-info] [Fwd: Re: grabadora i estampadora de CD's]

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Div Jun 3 16:19:14 CEST 2005

Això podia ser un altre opció. Jo el que diria, es que ni que fem 100,
que tinguin alguna caràtula enganxada o estampada al CD. Que no digui
"Verbatim", etc. Jo no he fet mai impressions de caràtules de Cd's en
etiquetes + enganxar-los a sobre. Si queden bé (algú ho ha provat), per
mi endanvant a labmedia (o via Montse Martínez, si algú s'hi atreveix a
provar sort :-).
Xavi

En/na labmedia ha escrit: