[gclUB-info] [Fwd: Re: grabadora i estampadora de CD's]

labmedia labmediaaub.edu
Div Jun 3 15:09:39 CEST 2005

Per si de cas, al Laboratori Mèdia tenim 7 ordinadors amb gravadora i
lector. Podem utilitzarlos a l'horari que els alumnes no els fan servir,
de 9 a 11'30 i de 17'30 a 20 hores (i si algú vol fer nit...jeje)

-----Mensaje original-----
De: gclub-info-bouncesalists.ourproject.org
[mailto:gclub-info-bouncesalists.ourproject.org] En nombre de Ignasi
Tura
Enviado el: viernes, 03 de junio de 2005 13:47
Para: gclUB-infoalists.ourproject.org
Asunto: Re: [gclUB-info] [Fwd: Re: grabadora i estampadora de CD's]

On 6/3/05, Xavier de Pedro Puente <xavidpaporthos.bio.ub.es> wrote:
> Sembla que ens hem de posar en contacte amb la Montse Martínez per
> grabar els CD's, però a la UB no hi ha estampadora.
>
> Suggereixo que ho portem a fer a l'Infoespai, que graben i estampen a
> l'hora, i no crec que sigui gaire car, com ja us vaig dir. A
l'infoespai
> cal escriure al Quelic (quelicamoviments.net), i demanar-li preu, etc.

Ui. A petita escala sempre he trobat correcte usar uns CDs d'aquests
que la marca se'ls hi veu molt poc (tipus Verbatim) i posar etiquetes
adhesives manualment.

A gran escala no sé, lo anterior ho he dit per a inspirar.

Per lo demés, estic a l'expectativa de rebre preus i prestacions.

I.