[gclUB-info] [Fwd: Re: grabadora i estampadora de CD's]

Ignasi Tura ignasi.turaagmail.com
Div Jun 3 13:46:56 CEST 2005

On 6/3/05, Xavier de Pedro Puente <xavidpaporthos.bio.ub.es> wrote:
> Sembla que ens hem de posar en contacte amb la Montse Martínez per
> grabar els CD's, però a la UB no hi ha estampadora.
>
> Suggereixo que ho portem a fer a l'Infoespai, que graben i estampen a
> l'hora, i no crec que sigui gaire car, com ja us vaig dir. A l'infoespai
> cal escriure al Quelic (quelicamoviments.net), i demanar-li preu, etc.

Ui. A petita escala sempre he trobat correcte usar uns CDs d'aquests
que la marca se'ls hi veu molt poc (tipus Verbatim) i posar etiquetes
adhesives manualment.

A gran escala no sé, lo anterior ho he dit per a inspirar.

Per lo demés, estic a l'expectativa de rebre preus i prestacions.

I.