[gclUB-info] [Fwd: Re: grabadora i estampadora de CD's]

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Div Jun 3 12:58:46 CEST 2005

Ignasi, i demés:

Sembla que ens hem de posar en contacte amb la Montse Martínez per
grabar els CD's, però a la UB no hi ha estampadora.

Suggereixo que ho portem a fer a l'Infoespai, que graben i estampen a
l'hora, i no crec que sigui gaire car, com ja us vaig dir. A l'infoespai
cal escriure al Quelic (quelicamoviments.net), i demanar-li preu, etc.

Opinions?

Xavi