[gclUB-info] Olla amb formats Linux

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jun 2 20:33:46 CEST 2005

Ignasi, tan bon punt sàpiga alguna cosa de la grabadora de Cd's de la
ex-Div-II et dic alguna cosa. Si no, caldria portar-ho a l'infoespai
(pl. del Sol 19-20, baixos de Gràcia), i allà ens farien les còpies, i
els hauríem de donar el disseny de la caràtula del CD (jo proposo
guardar-los sobre funda de plàstic, el més barat per aquesta primera
tirada).
Xavi

En/na Ignasi Tura ha escrit: