[gclUB-info] Olla amb formats Linux

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jun 2 14:40:51 CEST 2005

Em semblen raonables els comentaris teus, Lluïsa.

Per aprofiotar l'esforç que heu fet, jo tiraria endavant aquesta versió
1 del CD (vam acordar fer una tirada de prova de 100 CD's que haurien
d'estar llestos per a principis de setembre de 2005). Per a cursos
següents, ja ho millorarem amb més calma i millor planificació, etc. (i
potser suport ofical de la Ub?  :-)

Xavi

En/na Lluïsa Nuñez ha escrit: