[gclUB-info] Olla amb formats Linux

Ignasi Tura ignasi.turaagmail.com
Dij Jun 2 13:00:18 CEST 2005

On 6/2/05, Lluïsa Nuñez <lluisanunezaub.edu> wrote:
> Jo ho trobo una mica massa complicat i amb poques garanties d'èxit. I
> sap greu per la feina que hi està esmerçant l'Ignasi. Una cosa és
> distribuir programari lliure per Windows i l'altra entrar en el tema
> de les distribucions i les dependències de linux.

Vejam, jo ho veig com a simbòlic el fet que hi sigui. Simbòlic i
introductori. Tipus "mira, si algun dia tens nassos..." A més, la
majoria de programes ja apareixen en els CDs oficials: entre fer un
"apt-get install programatal" d'un usuari que ja tingui un Linux
instal·lat, p.e., i agafar el CD del gclUB i instal·lar el paquet via
"dpkg -i" i a veure que passa ja sabem que
triaríem.

El que passa és que voldria que com a mínim aquesta història simbòlica
amb Linux fos sòlida. Com en el tema de Debian, on es limita a 3.1
Sarge, i ja està.

> Acabo d'aprendre
> (dolorosament) que hi ha incompatibilitats fins i tot entre dos grups
> de repositoris Fedora, si fas servir un d'ells, no pots fer servir
> l'altre o se't pot desmuntar tot.

Dins les mateixes versions del Core?

> programari lliure per Windows, un CD introductori del p.l. per la
> gent que no el coneix, i potser pensar en un altre tipus de suport
> per la gent que vulgui instal·lar-se linux... per exemple còpies dels
> ISOS de ls distribucions, suport on line, traduccions de HOWTOs al
> català...

Això ja seria més endavant, en el cas que es fes.

Merci pels comentaris.

I.