[gclUB-info] Temes a tractar amb el rector al wiki, crear planes, emprar permisos i categories

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jun 2 11:34:50 CEST 2005

Hola Antonio (i tothom)

He mogut la informaicó a una pàgina específica:
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=ReuniO+amb+nou+Rector+UB

Per crear pàgines noves, veieu, per exemple, informació a:
http://uniwiki.ourproject.org/tiki-index.php?page=MiniManualAlumnes

Pel tema de permisos del Tiki 1.9, el més fàcil és fer servir la nova
funcionalitat de permisos per categories de contigut.
És a dir, enlloc d'assignar permisos a cada pàgina manualment (que també
es pot fer), basta amb associar la pàgina a una categoria del Tiki, que
ja té associats permisos concrets.
Per saber més de com associar planes o altres objectes tiki a
categories, veieu:
http://doc.tikiwiki.org/tiki-index.php?page_ref_id=79

Si teniu dubtes, pregunteu (millor a través dels fòrums dela web, així
no hem de repetir respostes més endavant per les mateixes preguntes :-)

Xavi

En/na ANTONIO PIEDRAS MORENTE ha escrit: