[gclUB-info] servidor de noms en gclub.ub.es amb problemes

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jun 2 11:14:33 CEST 2005

Hola ANgel:

Opto per opció 1. El gforge (amb el que corre op.o) ja té una àrea
automàtica per enregistrar virtual hosts. Ho vaig fer ahir la tarda.
Veig que encara no redirecciona bé. Escriuré al Vicente, admin d'op.o
per informar (potser és algun mini bug de la seva recent migració a
gofrge 4.0; ja n'he detectat algun).

Apagar el nostre. Encara envia recordatoris de contrasenyes de les
llistes velles allà allotjadaes, amb un missatge com si estigués enviat
desde el servidor vip.ourproject.org. Suggereixo, si no ho hem de fer
servir ara, apagar-ho, per evitar problemes o confusions. Fins que algú
es pugui mirar amb calma el servidor vell, i resintal·lar si li cal,
etc. , potser basat en debvian com deien l'Esteve i cia., crec recordar.

En breu més, que tinc un parell de coses pendents per informar (però
separo per temes).

Xavi

En/na Ángel Galindo Muñoz ha escrit:

>     Hola!
>

>     Pel que he vist fa una estona amb la Marga, el problema és que ara
> mateix gclub.ub.es és un alias de gclub.ourproject.org , que al seu
> cop és un alias de vip.ourproject.org. Com el servidor web
> vip.ourproject.org no té cap domini virtual que sigui "gclub.ub.es" ,
> llavors en fer http://gclub.ub.es/ el que se'ns retorna és un
> "DocumentRoot" genèric , dels que es serveixen quan no has estat
> redirigit a cap domini virtual.
>
>     Dues solucions:
>
>     1) Que op.o modifiquin la seva configuració per que el nostre
> [...]

xavidpabio.ub.es // xavier.depedroaub.edu
http://gclub.ourproject.org - Grup pel Coneixement lliure a la UB (gclub)
http://uniwiki.ourproject.org - Projecte UniWiki d'innovació docent