[gclUB-info] Olla amb formats Linux

Lluïsa Nuñez lluisanunezaub.edu
Dij Jun 2 09:56:15 CEST 2005

Jo ho trobo una mica massa complicat i amb poques garanties d'èxit. I
sap greu per la feina que hi està esmerçant l'Ignasi. Una cosa és
distribuir programari lliure per Windows i l'altra entrar en el tema
de les distribucions i les dependències de linux. Acabo d'aprendre
(dolorosament) que hi ha incompatibilitats fins i tot entre dos grups
de repositoris Fedora, si fas servir un d'ells, no pots fer servir
l'altre o se't pot desmuntar tot. Potser seria millor limitar el CD a
programari lliure per Windows, un CD introductori del p.l. per la
gent que no el coneix, i potser pensar en un altre tipus de suport
per la gent que vulgui instal·lar-se linux... per exemple còpies dels
ISOS de ls distribucions, suport on line, traduccions de HOWTOs al
català...