[gclUB-info] servidor de noms en gclub.ub.es amb problemes

Ángel Galindo Muñoz agalindoaub.edu
Dme Jun 1 14:04:10 CEST 2005

	Hola!

	Pel que he vist fa una estona amb la Marga, el problema és que ara
mateix gclub.ub.es és un alias de gclub.ourproject.org , que al seu cop
és un alias de vip.ourproject.org. Com el servidor web
vip.ourproject.org no té cap domini virtual que sigui "gclub.ub.es" ,
llavors en fer http://gclub.ub.es/ el que se'ns retorna és un
"DocumentRoot" genèric , dels que es serveixen quan no has estat
redirigit a cap domini virtual.

	Dues solucions:

	1) Que op.o modifiquin la seva configuració per que el nostre domini
virtual allà respongui tant a gclub.ub.es com a gclub.ourproject.org

	2) Que algun servidor web (el que ja tenim?) respongui al domini
"gclub.ub.es" (ja sigui de forma "domini virtual" o no) i el que
entregui sigui un document que digui "aquest domini s'ha mogut cap a
gclub.op.o". S'hauria de tornar a canviar la resolució DNS en aquest cas.

	La primera opció exigeix canvis en op.o i amb la segona som nosaltres
qui hem de fer quelcom.

	Per què dieu d'apagar el nostre? Non capicci

--
Angel Galindo Muñoz
agalindoaub.edu