[gclUB-info] reunió amb webmaster UB

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dme Jun 1 13:28:59 CEST 2005

Hola de nou:

A veure, aquest matí m'he reunit amb la Mari Cruz Garcia, webmaster de
la UB, pel projecte de les webs departamentals de la UB de tipus dinàmic
(estil opensocks), i ha recollit el suggeriment.

Diu que ara tenen altres prioritats, que està ella sola, per ara, amb el
tema de la Web de la UB i que no dona abast (porta dos mesos només en
aquest càrrec), però que ho tindrà en compte. Ells havien estat buscant
gestors de continguts (CMS), però no acabaven de trobar el que els
agradés, en el temps que havien pogut dedicar (m'ha sembla enendre que
menys del que voldrien, per ara).

I m'ha confirmat, en resposta a una pregunta meva, que qui prenia les
decissions aquestes, fins ara, el la gerència de la UB, sobre tot. I que
ara amb el canvi d'equip rectoral està per veure.
MySQL diu que ja sap que molta gent de la UB ho demana, però no tenen
clar que sigui escalable o suporti tants usuaris  a l'hora com oracle,
etc., tot i que ella concretament no sap de MySQL.

Fins aviat,

xavidpabio.ub.es // xavier.depedroaub.edu
http://gclub.ourproject.org - Grup pel Coneixement lliure a la UB (gclub)
http://uniwiki.ourproject.org - Projecte UniWiki d'innovació docent