[gclUB-info] nvu

Marc GS marcgarciaaub.edu
Dij Jul 28 20:19:42 CEST 2005

Bones,

Pues lo de la llista o ho fem demà mateix o quan torni de vacances (16
Agost).

Pel que fa a l'Nvu... em sembla que té més del que sembla. Les últimes
versions poden gestionar sites i tenen un editor de CSS. Editor
d'scripts no té (sempre pots anar a la pestanya 'source' i escriure a
maneta). El que sí té és un  javascript debugger amb el qual pots
debuggar els scripts que facis. Aquest debugger s'ha d'instal·lar com
una extensió .xpi.

I una altra cosa bona que té és que és multiplataforma.

Tot i aquestes cosetes, també penso que és més útil només per a
principiants. Ara bé, el Dreamweaver, per a un nivell superior, tampoc
m'acaba de convencer i no és per la quantitat de coses que pot fer, que
són moltes i estan molt bé, sinó per la de coses que afegeix pel seu
compte (ara bé, ni punt de comparació amb el Frontpage, eh! Aquest per
cada tecla que apretes t'afageix 2 pàgines de codi!).

En/na Lluïsa Nuñez ha escrit: