[gclUB-info] nvu

Lluïsa Nuñez lluisanunezaub.edu
Dij Jul 28 16:48:37 CEST 2005

Hola,
la persona responsable de la formació del PAS es diu Marisa Royo, jo la conec des de fa
molt temps. Si vols preparem una llista i l'anem a veure. El mateix puc dir de l'ICE que
porta els cursos a docents.
Respecte a NVU, jo el tinc instal·lat per linux i l'he fet servir una temporada, va bé,
però és més comparable a Frontpage que a Deamweaver, en el sentit que no té res de gestió
de projectes, ni d'edició de scripts i CSS, per tant més apropiat per cursos d'iniciació.
Per Windows no l'he provat.

En parlem,