[gclUB-info] nvu

Marc GS marcgarciaaub.edu
Dij Jul 28 16:32:33 CEST 2005

La pregunta ara és: qui és el responsable dels temaris d'aquests cursos?

Al menys pels de PAS em sembla que hi ha gent en aquesta llista que és o
coneix els que imparteixen els cursos. Algú més podria esbrinar alguna
cosa més?

Potser envio aquests mails en mala època...

Marc

En/na Xavier de Pedro Puente ha escrit: