[gclUB-info] nvu

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jul 28 16:13:43 CEST 2005

Si, Marc, i com aquest exemple n'hi ha molts.

(jo no m'he plantejat el nvu específicament - però n'hi molts exemples
similars de versions llirues de progs que serveixen igual per iniciació
o nivell intermig de moltes funcionalitats). I d'alguns, també nivell
avançat.

Xavi

En/na Marc GS ha escrit:

--