[gclUB-info] Servidor pavello rosa

rsadorri7 rsadorri7aetis.ub.edu
Dme Jul 27 02:17:42 CEST 2005

Hola a tothom,
    avui he anat a buscar el servidor a en Marc al pavelló rosa. Només
hi havia estat un cop i m'ha costat trobar-ho.
    Bé, ara l'ordinador esta a casa meva, la idea es que si estigui el
menor temps, ja que no és la millor situació.
    De moment la intenció que tenim (ho he parlat amb en Miquel Colomer)
és de simplement fer una còpia íntegra de tot el disc dur (bé,
intentaré, encara no he tingut temps de mirar quant espai té ocupat). Un
cop fet això, la idea era posar una Debian Sarge ben bàsica amb els
serveis típics de http, ssh,...
    A partir de que ja estigui això fet, la meva intenció era tornar-la
al pavelló rosa, des d'on, si tot va bé, remòtament s'hi tindrà accés,
per anar afegint la resta de serveis que es creguin necessaris.
    Bé, res més dir que la meva intenció (i m'imagino que tb la d'en
Miquel) és la de col.laborar amb els pocs coneixements tècnics (pq
l'informàtica és un món inesgotable) que tinc per tal que el gclub pugui
treure'n profit. Per suposat, si algú em vol comentar alguna cosa, o
simplement, no li sembla bé quelcom que he comentat, que m'ho digui, a
mi o a través de qui cregui i cap problema, faltaria menys :-)
    En Xavier de Pedro i en Marc tenen el meu telèfon per qualsevol cosa
més directe, sinó el correu electrònic l'acostumo a llegir sovint.

Gràcies a tothom per la confiança i espero ser d'ajuda.

Salutacions,
Ramon Sadornil.

Pd: aquesta màquina tenia nom? alguna proposta?