[gclUB-info] Llistat aplicacions Servidor

rsadorri7 rsadorri7aetis.ub.edu
Dma Jul 26 18:24:37 CEST 2005

Ei i tant, ja ho he fet, una cosa en la web aquesta que m'has passat en
el punt 4 el link que apunta el text "aquí" de la frase: "Punxa sobre la
imatge o aquí" no funciona correctament (http://gclub.ub.es/traker3), en
canvi el de la imatge sí (http://gclub.ub.es/tracker3) hi falta la C a
tracker3. No sé si el puc editar, suposo q si, però no he fet servir mai
un wiki d'aquests :-( hauré de fer un intensiu, i no voldria tocar algo
i q després no funcioni :-P

Ramon.

Pd: Això del tracker aquest no ho he acabat d'entendre molt bé, he
omplert la majoria de coses i li he donat a guardar però no he vist cap
missatge ni res... I per cert el donatiu com es fa?