Sobre: Re: [gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Div Jul 22 12:36:32 CEST 2005

Hola a tothom:

Us demano disculpes per que avui s'han enviat per llista (per error meu
de configuració) còpies de missatges publicats i respostes a alguns
fòrums de la nostra web.
Ja ho he corregit, i tal i com ho deixo ara és: quan algú obre un tema
nou (fil o thread nou) en un forum, s'envia còpia a la llista gclub-info
(així no passa amb els missatges de la Lluisa de principis de
juliol que ningú vem veure...)

Però les respostes a aquest missatges (fils, threads) nous, no s'envien
automàticment a la llista: qui vulgui estar al corrent de la discussió,
cal que hi vagi al fòrum en qüestió, i s'hi subscrigui punxant sobre el
simbol de l'ullet del missatge concret al qual vol estar subscrit.

Bé, espero que a poc a poc anem deixat ben configurada i operativa la
nostra web...

Una abraçada,

Xavi

En/na xavidpaporthos.bio.ub.es ha escrit: