[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

xavidpaporthos.bio.ub.es xavidpaporthos.bio.ub.es
Div Jul 22 11:59:38 CEST 2005

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Web/s del gclUB

Topic: La nova web
Autor: gclub-info
Títol: Re: La nova web
Data: Dv 22 de Jul, 2005 [11:59]
http://gclub.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=8&comments_parentId=115
Missatge:

{QUOTE()}No m'agraden els menús amb layers. Trobo que s'activen massa (si passes a prop o no tan a prop), i maregen quan estas intentant llegir... (:sad:){QUOTE}
A mi si que m'agraden, Lluïsa (fins i tot eliminaria el menú general de la columna esquerra - duplicat amb el vertical desplegable en capes - si no fos per que el de dalt no està ordenat alfabèticament, etc. - que es pot corregir, suposo)