[gclUB-info] preus duplicació i impressió CD's a Infoespai

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jul 21 19:07:29 CEST 2005

Hola Miquel:

Demana un pressupost directament a:

http://www.moviments.net

menú de l'esquerra: Menú *Infoespai > SERVEIS COOPERATIUS * > Sol·licita
un servei d'impremta
<http://infoespai.org/formularis/form.php?form_type=insert&table_name=solic_impressions>

Xavi

En/na Miquel Colomer ha escrit: