[gclUB-info] Llistat aplicacions Servidor

Marc GS marcgarciaaub.edu
Dij Jul 21 17:09:13 CEST 2005

No, aviam,

La llista que jo havia de treure era un llistat de la tresoreria del gclub. Res
de cap llistat d'aplicacions.

Ara bé, fa falta un llistat de les aplicacions que havien instal·lades? Els
únics serveis que hi havien eren:

- Apache (servidor web)
- MySQL (servidor de bases de dades)
- Sendmail (servidor de correu)
- Mailman (gestor de llistes de correu que fa ús del Sendmail).
- Tiki Wiki (portal web que fa ús de l'Apache i el MySQL).

Cada un d'aquests té els seus requeriments de soft, però això canvia entre una
distribució i una altra i entre diferents versions del soft.

Jo, per la meva part, per gestionar els servidors indicats havia instal·lat el
webmin i el phpmyadmin.

Si tot i això voleu accedir a la màquina podeu venir a buscar i accedir-hi
directament o us la connecto temporalment a una IP que ara mateix no s'està fent
servir (qui ho fa està de vacances i torna a mitjans d'agost).