[gclUB-info] Certificats digitals i NIF

Jordi Guilleumes jordi.guilleumesaub.edu
Dme Jul 20 14:08:48 CEST 2005

Hola de nou

Jo tinc certificat digital, però no tinc ni idea del que cal fer.

De totes formes, he navegat per les misterioses aigües del mar de
l'Agència Tributària (veig pàgines i pàgines que expliquen coses
incomprensibles, i m'agafa por...) i he vist que disposen d'algunes
pàgines en català, d'entre les quals la del model 036 que indica en Xavi:

  https://aeat.es/aeatse.html?https://aeat.es/icx0360i.html

Apa, ànims si algú s'hi atrebeix, i fins demà

   Jordi.

--
Jordi Guilleumes i Morell