[gclUB-info] dubtes sobre certificats digitals a l'administra ció (X.509V3, ...)

MARGARITA GRABULOS SABATES mgrabulosaub.edu
Dme Jul 20 10:15:05 CEST 2005

Hola, Ja us vaig dir que jo ho puc fer quan torni de vacances
pero em calen els documents originals: estatuts i no se si el teu dni com a
president... aixo ultim es el que caldria verificar.
Ara tinc bastanta feina, vaig llegir-me la informació que us vaig passar i
no vaig acabar d'entendre exactament que s'ha de presentar.
Jo el que faria si estigues a BCN i passat el dia 25, seria anar a
una delegació d'hisenda i preguntar-ho directament, serien dos viatges,
pero segurs..
Cal acalrir tambe lo de la exempció de l'iva. Jo apostaria per fer-ho es una llauna
cada trimestre haver de fer la declaració...

Ja direu coses
Margarita