[gclUB-info] Nif

MARGARITA GRABULOS SABATES mgrabulosaub.edu
Dma Jul 19 12:59:58 CEST 2005

Hola,
ja he pagat les taxes correponents de la inscripció.

Per demanar el nif s'ha d'omplir un impres que venen a hisenda "036"
avui hem intentat anar-lo a comprar pero hi havia moltissima gent (el 20
i 25 acaben uns plaços per presentar papers...)

S'ha de portar un exemplar dels estatuts amb algun segell de la gene i suposo
que el paper que he rebut d'acceptació.

Jo no podre fer-ho, marxo divendres i estic dues setmanes fora. Si voleu,
quan torni i si tinc tots els papers, (fotocopia dni president suposo i els que he
mencionar mes amunt) ho fare jo en tornar.

Ja direu coses, o em passeu papers o a qui els haig de passar jo.

L'adreça que va posar el JL Moncada, no em va be. Jo tinc la informacio de
http://www.casalbcn.info
que fan uns butlletins que es diuen 901 51 52 53 i concretament els numeros 53 i 59
parlen de com fer una associacio i com obtenir el nif.

Cal dir que s'ha de mirar amb l'explorer