[gclUB-info] JPL 2006

Esteve Fernandez esteveasindominio.net
Dma Jul 19 12:54:27 CEST 2005

On Tue, Jul 19, 2005 at 11:51:40AM +0200, Xavier de Pedro Puente wrote:
> No havia rebut aquest missatge abans.
>
> Miquel, m'ofgereixo, "per variar", a muntar algun taller de "wiki", i
> "tiki", per la jpl, si ho trobeu convenient.

Genial! :) Ahir vam comentar una cosa bastant relacionada amb els
tallers.

Volem proposar que es donin crèdits de lliure elecció per assistir a la
jornada, però la facultat de mates no veu massa bé donar crèdits tan
fàcilment.

Havíem pensat que es podrien plantejar els tallers com si fossin
cursets, com per exemple el curset de Wiki que ja proporciona crèdits de
lliure elecció.

> I seria adequat muntar algun taller de GForge llavors, per a usuaris i/o
> admins de projectes. Suposo que si se li diu amb temps, el Vicente  J,
> Ruiz Jurado (admin. d'op.o) estaria disposat a venir a fer-lo, etc. (el
> vaig veure al copyfight, vam estar xerrant, i esta molt en sintonia amb
> el que fem, etc. - fins i tot xapurreja el català! :-)

Jeje, nosaltres també hi vam ser al copyfight :) Segur que podem
convèncer al Vicente, també és membre del hacklab Cielito lindo de
Madrid on hi ha molta gent de sindominio, així que el tenim rodejat :D

Salutacions.