[gclUB-info] JPL 2006

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dma Jul 19 11:51:40 CEST 2005

No havia rebut aquest missatge abans.

Miquel, m'ofgereixo, "per variar", a muntar algun taller de "wiki", i
"tiki", per la jpl, si ho trobeu convenient.

I seria adequat muntar algun taller de GForge llavors, per a usuaris i/o
admins de projectes. Suposo que si se li diu amb temps, el Vicente  J,
Ruiz Jurado (admin. d'op.o) estaria disposat a venir a fer-lo, etc. (el
vaig veure al copyfight, vam estar xerrant, i esta molt en sintonia amb
el que fem, etc. - fins i tot xapurreja el català! :-)

Xavi

En/na Miquel Colomer ha escrit: