[gclUB-info] Subvenció CAE JPL+Servidor GCLUB

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dma Jul 19 11:04:05 CEST 2005

Miquel, opino com la Lluïsa.

Papers a part, si munteu la jpl pel vostre compte, crec que seria una
llàstima i una manera de no aprofitar energies i sinèrgies entre els
arreg¡pleagats/des de la UB que estem pel mateix del coneixement lliure
(programari i no programari).

Tal i com hem dit i fet en darreres reunions, les jpl serien (son?) part
del projecte 6 del gclub:
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=gclUB.Projecte.06.Promocio_Programari_Lliure

Jo no vaig voler posar-ho jo mateix allà, per no interferir amb el
vostre procés de si voleu integrar-ho mab la resta d'iniciatives que fem
entre tots plegats sota un nom comú (gclub, però que si calgues es pot
proposar de canviar per que us sentiu part de la colla d'arreplegats/des
que som; malgrat seria una llàstima amb el que ens ha costat arribar a
consensuar i legalitzar el nom, etc.)
Si us plau, us animo que feu vostre el projecte 6, juntament amb les
altres persones que fan coses en la linia del mateix projecte 6, i tireu
milles, etc.

I si voleu que altres persones puguin participar en el disseny,
programa, etc, de les jpl'06, podeu fer-vos una categoria pròpia del
tiki, posar-li permisos que cregueu (si no voleu que gent de fora del
glcub no ho pugui veure mentre hi aneuy treballant), i anar fent creier
el projecte, programa, etc., de manera oberta i transparent via wiki,
etc. Evidentment que això és una proposta, però podeu preparar les
jornades com volgueu, us trobeu més còmodes, etc. (faltaria més).

Sobre això últim, no recordo l'estat de la qüestió, si és que s'havia de
fer algun llista que no estigues fet ja. Fins on jo recordo,
* GForge (amb WebDAV, si es possible, tot i que em penso que no es
trivial la configuració),
* TikiWiki 1.9.0,
* estaria bé un servidor de jabber, (no tan prioritari, sota el meu punt
de vista)
* un servidor per fer audioconferències, si que en sabeu muntar-ne, etc.
(no tan prioritari, sota el meu punt de vista)

En/na Miquel Colomer ha escrit

>I finalment, també hi ha el tema del servidor. Com va aquell llistat
>d'aplicacions del servidor?

xavidpabio.ub.es // xavier.depedroaub.edu
http://gclub.ub.es - Grup pel Coneixement lliure a la UB (gclub)
http://uniwiki.ourproject.org - Projecte UniWiki d'innovació docent