[gclUB-info] Subvenció CAE JPL+Servidor GCLUB

Lluisa Nunez lluisanunezaub.edu
Dma Jul 19 09:39:41 CEST 2005

Hola,
jo crec que, papers a part, la JPL hauria de ser un projecte del gclUB.
Avui ens mirarem amb la Marga què falta fer per tenir el NIF. A més ho
hauriem d'incloure a la reunió amb el Rector -entre altres peticions de
suport.
Respecte al tema alumnes: a Biblioteconomia i Documentació justament
s'ha muntat el grup CodiWiki afiliat al gclUB, un els objectius del qual
és la promoció del programari lliure i del coneixement lliure, i la
majoria es faran socis del gclUB -quan puguin :-)
http://gclub.codiwiki.ourproject.org

Ens veiem